Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2009

Συνάδελφοι συμβασιούχοι,

Μετά από επίπονο και μεθοδικό αγώνα καταφέραμε την πρώτη και σημαντική νίκη μας. Το Υπουργείο Εσωτερικών ενέκρινε την πρόσληψη έκτακτου προσωπικού στη Νομαρχία Αθηνών, ύστερα και από σχετικό αίτημα της Νομαρχίας, το οποίο είχε κατατεθεί εδώ και αρκετό καιρό. Ειδικότερα, η συντονιστική επιτροπή των συμβασιούχων παρέλαβε φωτοαντίγραφο της σχετικής απόφασης, σύμφωνα με την οποία το υπουργείο εσωτερικών ζητά τη χορήγηση των απαραίτητων κονδυλίων από το Υπουργείο Οκονομικών ώστε να ξεκινήσουν οι διαδικασίες για την πρόσληψη των υπαλλήλων.
Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, αυτό που απομένει πλέον, είναι το Υπουργείο Οικονομικών να διαθέσει τα χρήματα που απαιτούνται για να λύθεί οριστικά και με θετικό αποτέλεσμα το αίτημα μας. Εντείνουμε την κλιμάκωση των προσπάθειών μας μέχρι την οριστική δικαίωσή μας. Δεν εφησυχάζουμε παρά το πρώτο θετικό βήμα. 'Εχουμε ακόμα μπροστά μας αρκετό δρόμο να διανύσουμε.
Συνεχίζουμε με τον ίδιο δυναμισμό τον αγώνα μας. Παρά τις αντιξοότητες που συναντούμε, αποδείξαμε ότι τίποτε δεν είναι ακατόρθωτο. Σας χρειαζόμαστε όλους ανεξαιρέτως για να πετύχουμε τον κοινό στόχο μας.

Αναμείνατε στις επάλξεις! Τίποτα δε μας πτοεί μπροστά στο αναφαίρετο δικαίωμά μας στην εργασία και την αξιοπρεπεια.

Η συντονιστική επιτροπή συμβασιούχων Νομαρχίας Αθηνών


Υ.Γ. Επειδή μας αρέσει να είμαστε δίκαιοι και επειδή έχουμε διαλέξει το δύσβατο δρόμο της αρετής και της ευθύτητας και θέλουμε να αποδίδουμε τα "του καίσαρος τω καίσαρι", δεν μπορούμε παρά να σχολιάσουμε θετικά την έντιμη και πέρα από κάθε ίχνος αλαζονείας,στάση και προσέγγιση του υπουργού Εσωτερικών κ. Παυλόπουλου.