Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2009

Αγαπητες-οι συνάδελφοι συμβασιούχοι,

σας καλούμε όλους στην κοινή συγκέντρωση των συμβασιούχων έργου όλων των φορέων που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη, 19/11/2009, ωρα 10 π.μ., στα προπύλαια. Θα ακολουθήσει πορεία προς το Υπουργείο Εσωτερικών, όπου και θα παραδοθεί ψήφισμα προς τον Υπουργό Εσωτερικών, κ. Γ. Ραγκούση. Όλοι οι συμβασιούχοι της Νομαρχίας συμμετέχουμε ενεργά στο δίκαιο αγώνα μας ζητώντας την άνευ όρων μονιμοποίηση μας. Έχουμε δικαίωμα στην αξιοπρεπή εργασία και θα εξαντλήσουμε κάθε δυνατότητα μέχρι να επιτευχθεί ο στόχος μας. Δεν περισσεύει κανένας σε αυτόν τον αγώνα. 2 χρόνια τώρα αγωνιζόμαστε κάτω από πολλές αντιξοότητες για να υλοποιήσουμε τα αιτήματά μας. Διαφωνήσαμε μεταξύ μας πάρα πολλές φορές σε οργανωτικά ζητήματα και στις μορφές διεκδίκησης, ωστόσο όλους μας ένωνε και μας ενώνει ο κοινός στόχος, η κοινή αγωνία, το κοινό όραμα, το κοινό αναφαίρετο δικαίωμα στην εργασία και ,πάνω από όλα, στην αξιοπρέπεια. Όλοι μαζί μέχρι να πραγματώσουμε το στόχο μας.

Η συντονιστική επιτροπή συμβασιούχων Νομαρχίας Αθηνών

Δυστυχώς βρισκόμαστε στη δυσάρεστη θέση να ασχοληθούμε με ένα ζήτημα που την ώρα αυτή είναι δευτερεύον. Ελπίζαμε ότι δε θα φτάναμε ποτέ σε αυτό το σημείο καθώς είχαμε την πεποίθηση ότι θα επικρατήσει ωριμότητα και ευπρέπεια. Ωστόσο διαψευστήκαμε. Την προηγούμενη εβδομάδα δημοσιεύθηκε μια επιστολή στο ιστολόγιο με την επωνυμία «σωματείο συμβασιούχων νομαρχίας Αθηνών». Ο συντάκτης της επιστολής αυτής επιχειρεί μια ιστορική αναδρομή στα πεπραγμένα της συντονιστικής επιτροπής συμβασιούχων της Νομαρχίας Αθηνών στην οποία περισσεύουν οι ανακρίβειες, οι ειρωνείες και κάποιοι υπαινιγμοί που θίγουν την υπόληψη και την ηθική μας υπόσταση.

Επειδή ο συντάκτης της επιστολής ήταν μάλλον απών από όλα όσα διαδραματίστηκαν το πρώτο τρίμηνο του 2009 και επειδή έως τώρα δε θέλησε να επικοινωνήσει μαζί μας για να πληροφορηθεί το τι έγινε, πιστεύουμε πως ότι γράφτηκε, ήταν απόρροια άγνοιας και ελλιπούς πληροφόρησης. Ωστόσο θα ήταν προτιμότερο είτε να μην αναφέρεται στο παρελθόν είτε να διασταυρώσει τις πληροφορίες που λαμβάνει.

Επίσης θεωρούμε ως απαράδεκτη και αντισυναδελφική τη μομφή για παρασκηνιακές ενέργειες και για το ποιοι είναι οι στόχοι μας. Δεν έχουμε φυσικά στόχο την αντιπαλότητα με κανένα συνάδελφο συμβασιούχο αλλά η τιμή και το ήθος μας είναι αδιαπραγμάτευτα και δε δεχόμαστε κανέναν υπαινιγμό που να τα αμφισβητεί και απαιτούμε, όσο κι αν αυτό ακούγεται αλαζονικό, τον ανάλογο σεβασμό που έχουμε επιδείξει έως τώρα σε κάθε συνάδελφο, είτε οι απόψεις μας συνέπιπταν είτε όχι.

Αν το «Σωματείο συμβασιούχων Νομαρχίας Αθηνών» πιστεύει ότι αυτή τη στιγμή βασικό του μέλημα είναι να αποδείξει ότι είμαστε οι «κακά παιδιά» της νομαρχίας κι όχι το πώς θα συμμετάσχει στο δίκαιο αγώνα των συμβασιούχων για μονιμοποίηση, τότε επιτυγχάνει αυτό ακριβώς που μας καταλογίζει, δηλαδή τον ηλεκτρισμό της ατμόσφαιρας και την διάσπαση των δεσμών αλληλεγγύης και συναδελφικότητας των συμβασιούχων(sic).

Προς αποφυγή παρεξηγήσεων επαναλαμβάνουμε ότι δεν έχουμε τη διάθεση αλλά ούτε και την πρόθεση να αναλωθούμε σε έριδες με συναδέλφους αλλά όταν ερχόμαστε αντιμέτωποι με Μακιαβελικές μεθόδους που μέμφονται την υπόληψή μας, νομίζουμε ότι είναι κατανοητό πως οφείλουμε να αντιδράσουμε

Η συντονιστική επιτροπή συμβασιούχων Νομαρχίας Αθηνών

Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2009

Νέες κινητοποιήσεις

Σήμερα,ημέρα Τετάρτη,11 Νοεμβρίου 2009, πραγματοποιήθηκε κοινή συγκέντρωση όλων των συμβασιούχων έργου και ορισμένου χρόνου, στην οποία συμμετείχαν και συμβασιούχοι της Νομαρχίας Αθηνών. Η συγκέντρωση ξεκίνησε από το πεδίο του Άρεως και κατέληξε μπροστά στο μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη, έξω από τη Βουλή των Ελλήνων. Στη συνέχεια υπήρξε σύντομη συνάντηση αντιπροσωπείας των συμβασιούχων (στην οποία συμμετείχε ένας εκπρόσωπος από καθε σωματείο) με τον πρόεδρο της Βουλής, κ. Πετσάλνικο, στον οποίο παραδόθηκε και ψήφισμα με τα αιτήματα όλων των συμβασιούχων. Σύντομα θα ανακοινωθούν νέες ημερομηνίες για τις επόμενες κινητοποιήσεις.

Η Συντονιστική Επιτροπή Συμβaσιούχων Νομαρχίας Αθηνών

Υ.Γ. Το ιστολόγιο παρέμεινε ανενεργό για αρκετό καιρό , για αυτό και οφείλουμε μια μεγάλη συγγνώμη σε ολους εσάς που το επισκεπτόσασταν για να ενημερωθείτε και δεν το καταφέρνατε. Εφεξής θα υπάρχει συνεχής και έγκαιρη ενημέρωση για κάθε εξέλιξη.

Τετάρτη 11 Μαρτίου 2009

Αγαπητές-οι συνάδελφοι συμβασιούχοι,
Είναι αδήριτη ανάγκη να παρευρεθείτε όλοι έξω από το Υπουργείο Οικονομικών την Παρασκευή 13 Μαρτίου 2009, στις 9 π.μ., Νίκης 7, στο Σύνταγμα. θα πραγματοποιηθεί η κρίσιμη συνάντηση της Συντονιστικής Επιτροπής με τον Υπουργό Οικονομίας και Οικονομικών, κ.Παπαθανασίου, ο οποίος και θα μας δώσει οριστική απάντηση στο αίτημά μας.
Βρισκόμαστε στην πλέον σπουδαιότερη καμπή του αγώνα μας. Έχουμε διανύσει αρκετό δρόμο έως τώρα και έχουμε φτάσει στο σημείο όπου θα κριθεί η τελική έκβαση των κινητοποιήσεών μας. Επιβάλλεται να είμαστε όλοι εκεί για να δείξουμε ότι δίνουμε βροντερό "παρών" προκειμένου να δικαιωθούμε στον επίπονο αγώνα που δίνουμε εδώ και αρκετό καιρό.
η κατάσταση απαιτεί την παρουσία όλων μας.
Κανείς δεν περισσεύει. Σας θέλουμε όλους μαζί μας .
Η συντονιστική επιτροπή συμβασίούχων Νομαρχίας Αθηνών

Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2009

Συνάδελφοι συμβασιούχοι,

Μετά από επίπονο και μεθοδικό αγώνα καταφέραμε την πρώτη και σημαντική νίκη μας. Το Υπουργείο Εσωτερικών ενέκρινε την πρόσληψη έκτακτου προσωπικού στη Νομαρχία Αθηνών, ύστερα και από σχετικό αίτημα της Νομαρχίας, το οποίο είχε κατατεθεί εδώ και αρκετό καιρό. Ειδικότερα, η συντονιστική επιτροπή των συμβασιούχων παρέλαβε φωτοαντίγραφο της σχετικής απόφασης, σύμφωνα με την οποία το υπουργείο εσωτερικών ζητά τη χορήγηση των απαραίτητων κονδυλίων από το Υπουργείο Οκονομικών ώστε να ξεκινήσουν οι διαδικασίες για την πρόσληψη των υπαλλήλων.
Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, αυτό που απομένει πλέον, είναι το Υπουργείο Οικονομικών να διαθέσει τα χρήματα που απαιτούνται για να λύθεί οριστικά και με θετικό αποτέλεσμα το αίτημα μας. Εντείνουμε την κλιμάκωση των προσπάθειών μας μέχρι την οριστική δικαίωσή μας. Δεν εφησυχάζουμε παρά το πρώτο θετικό βήμα. 'Εχουμε ακόμα μπροστά μας αρκετό δρόμο να διανύσουμε.
Συνεχίζουμε με τον ίδιο δυναμισμό τον αγώνα μας. Παρά τις αντιξοότητες που συναντούμε, αποδείξαμε ότι τίποτε δεν είναι ακατόρθωτο. Σας χρειαζόμαστε όλους ανεξαιρέτως για να πετύχουμε τον κοινό στόχο μας.

Αναμείνατε στις επάλξεις! Τίποτα δε μας πτοεί μπροστά στο αναφαίρετο δικαίωμά μας στην εργασία και την αξιοπρεπεια.

Η συντονιστική επιτροπή συμβασιούχων Νομαρχίας Αθηνών


Υ.Γ. Επειδή μας αρέσει να είμαστε δίκαιοι και επειδή έχουμε διαλέξει το δύσβατο δρόμο της αρετής και της ευθύτητας και θέλουμε να αποδίδουμε τα "του καίσαρος τω καίσαρι", δεν μπορούμε παρά να σχολιάσουμε θετικά την έντιμη και πέρα από κάθε ίχνος αλαζονείας,στάση και προσέγγιση του υπουργού Εσωτερικών κ. Παυλόπουλου.