Σήμερα,ημέρα Τετάρτη,11 Νοεμβρίου 2009, πραγματοποιήθηκε κοινή συγκέντρωση όλων των συμβασιούχων έργου και ορισμένου χρόνου, στην οποία συμμετείχαν και συμβασιούχοι της Νομαρχίας Αθηνών. Η συγκέντρωση ξεκίνησε από το πεδίο του Άρεως και κατέληξε μπροστά στο μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη, έξω από τη Βουλή των Ελλήνων. Στη συνέχεια υπήρξε σύντομη συνάντηση αντιπροσωπείας των συμβασιούχων (στην οποία συμμετείχε ένας εκπρόσωπος από καθε σωματείο) με τον πρόεδρο της Βουλής, κ. Πετσάλνικο, στον οποίο παραδόθηκε και ψήφισμα με τα αιτήματα όλων των συμβασιούχων. Σύντομα θα ανακοινωθούν νέες ημερομηνίες για τις επόμενες κινητοποιήσεις.
Η Συντονιστική Επιτροπή Συμβaσιούχων Νομαρχίας Αθηνών
Υ.Γ. Το ιστολόγιο παρέμεινε ανενεργό για αρκετό καιρό , για αυτό και οφείλουμε μια μεγάλη συγγνώμη σε ολους εσάς που το επισκεπτόσασταν για να ενημερωθείτε και δεν το καταφέρνατε. Εφεξής θα υπάρχει συνεχής και έγκαιρη ενημέρωση για κάθε εξέλιξη.
Η Συντονιστική Επιτροπή Συμβaσιούχων Νομαρχίας Αθηνών
Υ.Γ. Το ιστολόγιο παρέμεινε ανενεργό για αρκετό καιρό , για αυτό και οφείλουμε μια μεγάλη συγγνώμη σε ολους εσάς που το επισκεπτόσασταν για να ενημερωθείτε και δεν το καταφέρνατε. Εφεξής θα υπάρχει συνεχής και έγκαιρη ενημέρωση για κάθε εξέλιξη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου