Η συντονιστική επιτροπή συμβασιούχων Νομαρχίας Αθηνών
Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2009
Η συντονιστική επιτροπή συμβασιούχων Νομαρχίας Αθηνών
Δυστυχώς βρισκόμαστε στη δυσάρεστη θέση να ασχοληθούμε με ένα ζήτημα που την ώρα αυτή είναι δευτερεύον. Ελπίζαμε ότι δε θα φτάναμε ποτέ σε αυτό το σημείο καθώς είχαμε την πεποίθηση ότι θα επικρατήσει ωριμότητα και ευπρέπεια. Ωστόσο διαψευστήκαμε. Την προηγούμενη εβδομάδα δημοσιεύθηκε μια επιστολή στο ιστολόγιο με την επωνυμία «σωματείο συμβασιούχων νομαρχίας Αθηνών». Ο συντάκτης της επιστολής αυτής επιχειρεί μια ιστορική αναδρομή στα πεπραγμένα της συντονιστικής επιτροπής συμβασιούχων της Νομαρχίας Αθηνών στην οποία περισσεύουν οι ανακρίβειες, οι ειρωνείες και κάποιοι υπαινιγμοί που θίγουν την υπόληψη και την ηθική μας υπόσταση.
Επειδή ο συντάκτης της επιστολής ήταν μάλλον απών από όλα όσα διαδραματίστηκαν το πρώτο τρίμηνο του 2009 και επειδή έως τώρα δε θέλησε να επικοινωνήσει μαζί μας για να πληροφορηθεί το τι έγινε, πιστεύουμε πως ότι γράφτηκε, ήταν απόρροια άγνοιας και ελλιπούς πληροφόρησης. Ωστόσο θα ήταν προτιμότερο είτε να μην αναφέρεται στο παρελθόν είτε να διασταυρώσει τις πληροφορίες που λαμβάνει.
Επίσης θεωρούμε ως απαράδεκτη και αντισυναδελφική τη μομφή για παρασκηνιακές ενέργειες και για το ποιοι είναι οι στόχοι μας. Δεν έχουμε φυσικά στόχο την αντιπαλότητα με κανένα συνάδελφο συμβασιούχο αλλά η τιμή και το ήθος μας είναι αδιαπραγμάτευτα και δε δεχόμαστε κανέναν υπαινιγμό που να τα αμφισβητεί και απαιτούμε, όσο κι αν αυτό ακούγεται αλαζονικό, τον ανάλογο σεβασμό που έχουμε επιδείξει έως τώρα σε κάθε συνάδελφο, είτε οι απόψεις μας συνέπιπταν είτε όχι.
Αν το «Σωματείο συμβασιούχων Νομαρχίας Αθηνών» πιστεύει ότι αυτή τη στιγμή βασικό του μέλημα είναι να αποδείξει ότι είμαστε οι «κακά παιδιά» της νομαρχίας κι όχι το πώς θα συμμετάσχει στο δίκαιο αγώνα των συμβασιούχων για μονιμοποίηση, τότε επιτυγχάνει αυτό ακριβώς που μας καταλογίζει, δηλαδή τον ηλεκτρισμό της ατμόσφαιρας και την διάσπαση των δεσμών αλληλεγγύης και συναδελφικότητας των συμβασιούχων(sic).
Προς αποφυγή παρεξηγήσεων επαναλαμβάνουμε ότι δεν έχουμε τη διάθεση αλλά ούτε και την πρόθεση να αναλωθούμε σε έριδες με συναδέλφους αλλά όταν ερχόμαστε αντιμέτωποι με Μακιαβελικές μεθόδους που μέμφονται την υπόληψή μας, νομίζουμε ότι είναι κατανοητό πως οφείλουμε να αντιδράσουμε
Η συντονιστική επιτροπή συμβασιούχων Νομαρχίας Αθηνών
Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2009
Νέες κινητοποιήσεις
Η Συντονιστική Επιτροπή Συμβaσιούχων Νομαρχίας Αθηνών
Υ.Γ. Το ιστολόγιο παρέμεινε ανενεργό για αρκετό καιρό , για αυτό και οφείλουμε μια μεγάλη συγγνώμη σε ολους εσάς που το επισκεπτόσασταν για να ενημερωθείτε και δεν το καταφέρνατε. Εφεξής θα υπάρχει συνεχής και έγκαιρη ενημέρωση για κάθε εξέλιξη.