Τετάρτη 11 Μαρτίου 2009

Αγαπητές-οι συνάδελφοι συμβασιούχοι,
Είναι αδήριτη ανάγκη να παρευρεθείτε όλοι έξω από το Υπουργείο Οικονομικών την Παρασκευή 13 Μαρτίου 2009, στις 9 π.μ., Νίκης 7, στο Σύνταγμα. θα πραγματοποιηθεί η κρίσιμη συνάντηση της Συντονιστικής Επιτροπής με τον Υπουργό Οικονομίας και Οικονομικών, κ.Παπαθανασίου, ο οποίος και θα μας δώσει οριστική απάντηση στο αίτημά μας.
Βρισκόμαστε στην πλέον σπουδαιότερη καμπή του αγώνα μας. Έχουμε διανύσει αρκετό δρόμο έως τώρα και έχουμε φτάσει στο σημείο όπου θα κριθεί η τελική έκβαση των κινητοποιήσεών μας. Επιβάλλεται να είμαστε όλοι εκεί για να δείξουμε ότι δίνουμε βροντερό "παρών" προκειμένου να δικαιωθούμε στον επίπονο αγώνα που δίνουμε εδώ και αρκετό καιρό.
η κατάσταση απαιτεί την παρουσία όλων μας.
Κανείς δεν περισσεύει. Σας θέλουμε όλους μαζί μας .
Η συντονιστική επιτροπή συμβασίούχων Νομαρχίας Αθηνών