σας καλούμε όλους στην κοινή συγκέντρωση των συμβασιούχων έργου όλων των φορέων που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη, 19/11/2009, ωρα 10 π.μ., στα προπύλαια. Θα ακολουθήσει πορεία προς το Υπουργείο Εσωτερικών, όπου και θα παραδοθεί ψήφισμα προς τον Υπουργό Εσωτερικών, κ. Γ. Ραγκούση. Όλοι οι συμβασιούχοι της Νομαρχίας συμμετέχουμε ενεργά στο δίκαιο αγώνα μας ζητώντας την άνευ όρων μονιμοποίηση μας. Έχουμε δικαίωμα στην αξιοπρεπή εργασία και θα εξαντλήσουμε κάθε δυνατότητα μέχρι να επιτευχθεί ο στόχος μας. Δεν περισσεύει κανένας σε αυτόν τον αγώνα. 2 χρόνια τώρα αγωνιζόμαστε κάτω από πολλές αντιξοότητες για να υλοποιήσουμε τα αιτήματά μας. Διαφωνήσαμε μεταξύ μας πάρα πολλές φορές σε οργανωτικά ζητήματα και στις μορφές διεκδίκησης, ωστόσο όλους μας ένωνε και μας ενώνει ο κοινός στόχος, η κοινή αγωνία, το κοινό όραμα, το κοινό αναφαίρετο δικαίωμα στην εργασία και ,πάνω από όλα, στην αξιοπρέπεια. Όλοι μαζί μέχρι να πραγματώσουμε το στόχο μας.
Η συντονιστική επιτροπή συμβασιούχων Νομαρχίας Αθηνών
Η συντονιστική επιτροπή συμβασιούχων Νομαρχίας Αθηνών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου